מיטה לי - Home

אין צורך להציג את מיטה לי, המתמחה בייצור ובשיווק חדרי ילדים ונוער מעוצבים. שמה הולך לפניה תודות למוצריה האיכותיים והיפים, תודות לשיתופי הפעולה הפוריים והמתמשכים שלה עם מעצבות פנים ואדריכלים/ות, ובעיקר תודות להיותה עסק משפחתי המעניק ללקוחותיו יחס אישי ושירות מעולה באווירה חמה וחברית.

את מוצריה ניתן לרכוש בכל אחד משלושת סניפיה בצפון, במרכז ובשרון, ובכל אחד מהם, ללא יוצא מן הכלל, זוכים הלקוחות לשירות של נגרייה פרטית. לקוחות שאינם נעזרים בשירותי עיצוב מקצועיים זוכים לייעוץ עיצובי, לתכנון מקצועי לפרטי פרטים ולסיוע בבניית התקציב. "אנחנו כאן על מנת להגשים כל פנטזיה ריהוטית של הלקוח", אומר אלעד לוי, אחד מהבעלים.

לפני כארבע שנים החליטו אלעד, אשתו ניצן, מעצבת הבית, ואחיו בר, להיענות לבקשות חוזרות ונשנות של לקוחות קבועים ומעצבות, והשיקו ליין חדש – מיטה לי HOME. זוהי למעשה מחלקת אדריכלים ומעצביםשבה מייצרת החברה על פי דרישת הלקוח כל רהיט העולה על רוחו, ולא רק חדרי ילדים ונוער אלא גם ארונות אמבטיה מיוחדים, ארונות לסגירת נישה, מזנונים, חיפויי קיר, חדרי שינה ופריטי ריהוט ייחודיים על פי צרכיו ומאווייו של הלקוח. כמו כן, המחלקה מעצבת ומייצרת רהיטים על פי הזמנה גם לחברות ולמשרדים, ובהם חדרי ישיבות, שולחנות, ארונות אחסון, יחידות מחשב ומטבחים.

מיטה לי HOMEמציעה גם שירותי הום סטיילינג, כלומר לצד ייצור רהיטים היא דואגת להלבשת החלל כולו – טפטים, אהילים, טקסטילים, כריות ועוד, ומספקת ללקוח טוטל לוּק שלהחדר, של הדירה או של המשרד החדש או המתחדש.

המעצבות והלקוחות שותפים מלאים לכל תהליך הייצור, המתבצע בשקיפות מלאה, והם מוזמנים לבקר במפעל ולעקוב אחר ביצוע ההזמנה משלב עיבוד חומרי הגלם ועד שלב הצביעה והגימורים. המפעל של מיטה לי ומיטה לי HOME משתמש בחומרי הגלם הטובים ביותר, כגון MDF ירוק תוצרת אירופה, כל סוגי העץ המלא, לוחות סנדוויץ' ברמה הגבוהה ביותר, צבעים מתוצרת איטליה וכל סוגי הפרזול המתקדמים ביותר כדוגמת BLUM ו-HETTISH.

הבית החם שלקוחות מיטה לי HOME זוכים לו, החל משלב התכנון והביצוע ועד הרכבת הרהיטים והסטיילינג הנלווה לכך, הוא עיקרון מוביל בתפיסה הערכית והמקצועית של בני משפחת לוי מתחילת דרכם בענף; במילים אחרות, "היחס האישי הוא מעל לכול".


 

 

אאוט לט ראשון לציון - Outlet (לא נגיש לבעלי מוגבלויות)

אינו נגיש לבעלי מוגבלויות אנו משתדלים לספק שירות לכל לקוח המגיע למפעל/חנות המפעל ובכל רמת מוגבלות ברגישות ובאהבה גדולה.

אאוט לט Out let ראשון לציון - ההגנה 42 ראשון לציון

ההגנה 42, א.ת חדש ראשון לציון

טלפון: 03-9526632 | פקס: 03-9526630
דואר אלקטרוני: rishon@mita-li.co.il
שעות פתיחה
א'--ה' 11:00-17:00

ו' - 09:00-12:00

לניווט ב WAZE waze40

סניף בני ברק - ששת הימים 28 בני ברק (מול קניון איילון)

ששת הימים 28 בני ברק
טלפון: 03-5033320 | פקס: 03-50333338
דואר אלקטרוני: service@mita-li.co.il
שעות פתיחה
א'-ה' 10:00-19:00

ו' - 9:00-13:00

לניווט ב WAZE waze40

 

מפעל  - היסמין 53 אריאל

Please publish modules in offcanvas position.